bm

var hos barnmorskan idag och vet ni jag hade bara gått upp 1½ kg på 3 veckor. fasen vad skönt det kändes, trodde jag hade gått upp massor i vikt men det hade jag då inte. så nu är det 8½ kg allt som allt. sf måttet var på 30 och hjärtljuden på146 slag/minuten :)
längtar verkligen efter våran lilla prins just nu...

skulle vart med sanna o louisefis idag med men det blev inte så, så jobbigt när man bor så långt bort. då får man försöka anpassa sig efter varandra eftersom vi bara har en bil och vi kan inte åka runt halva stan hela tiden :/

så det blev att kolla film istället, men det sög kan jag lova :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Det går fort nu Thess, snart e han här :D

2009-01-14 @ 15:05:05
URL: http://idacarinohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0