3 dar kvar

okej 3 dar kvar tills dopet och jag som helt otroligt inte kännt mig stressad något börjar så klart göra det :P

okejj vi har beställt smörgåstårta både vanlig o veg så det e ju klart iaf. vi ska åka förbi muppcafét och se om dom tar beställningar så ska vi beställa bullar o kakor. måste göra det senast i morn. sen måste vi köpa dricka o kaffe, fixa termosar kaffebryggare. plastbestick, tallrikar och allt. hämta nyckeln till lokalen på torsdag. så en del men det ska nog gå, skulle va lite lättare om man hade bil jag kan ju inte ta mig nån stans och jonas slutar vi 5.

det som e viktigast nu e väll att komma iväg till cafét eftersom dom inte har öppet hela dagarna. aja det fixar sig nog :P

i förrgår kom katten in med en jävla dagmask, äckligt och igår när jag kom ut ligger det en död ödla utanför altandörren och igår kväll kom zlatan in med en jävla trollslända som för övrigt inte var död som han sen släppte lös i vårt vardagsrum. trevligt. nej.

ajaa det  var väl det, nu blir det tvn som alla andra av mina upplevelserika dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0