barnfri

kom hem för en stund sen, jonas mamma tog kevin i några timmar så jonas o jag kunde va själva. vi var och tog ett kvällsdopp i skaftet men det var lite kallt i luften tyckte jag men skönt i vattnet :)

när jag kom för att hämta kevin så gallskrek han, lotta hade tappat bort nappen. lilla plutten helt hysterisk var han hela vägen hem i bilen och allt. men sen fick han mat och ligga hos mamma så somna man gott iaf. snutteplutten :)
kevin har verkligen börjat tykänna sig vid mig o jonas det märks. igår när vi var hos mamma så skrek han massor så det e ju kanske inte så jätte kul. lite tråkigt om man ska lämna bort han. men jag vet ju att det går över, han får skrika lite så går det nog ;)

jag har bestämt mig för att börja plugga lite i höst faktiskt om jag nu kommer in på nån kurs :P men det hoppas jag. och om det känns bra så ska jag nog börja plugga heltid sen när kevin kan börja va på dagis, för den utbildningen jag vill plugga finns ju inte i stan så då måste jag börja pendla. men det kan va värt det, jag vill inte va undersköterska resten av mitt liv :P

men vi får se hur det känns i höst, ska läsa psykologi A iaf. så det kommer bli kul, hoppas jag kommer in bara. lite sent att söka men annars får jag söka till våren :) och tycker jag det ämnet e roligt så har jag iaf bestämt mig för att plugga till psykolog :) så önska mig lycka till :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad kul. hoppas du börjar plugga nu då när jag ska plugga. Jag ska läsa psykologi B iof men kul ändå :D

2009-07-23 @ 09:57:48
URL: http://amandarp.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Vi har ju läst Psykologi A på gymnasiet. Den kursen ingick ju i programmet ;) Jag började ju läsa Psykologi B som ind.Val men slutade ju inte. Så nu ska jag få den kursen gjort.. Fast, jag läser ju på heltid, så det är endel andra kurser också! :D

2009-07-23 @ 16:49:06
URL: http://amandarp.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Ja haha, själv ska man läsa upp alla betygen.. :D

2009-07-24 @ 10:26:09
URL: http://amandarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0