ett inlägg för dig ;)

bara för jag fick en komentar från ida så fick jag lite dåligt samvete och tänkte att jag får nog gå in o skriva ett litet inlägg :P

så här kommer det :) jag mår skit bra, skönt väder när det inte är typ hundra grader och jag faktiskt kan va ute med lillplutten :) han växer o frodas och har fått smaka sin första smakportion :) mango, mums tyckte jag men var nog inte lika uppskattad av kevin :P

veckan som varit har jag skitit i allt vad det heter med kalorier och onyttigheter och var beredd på några kilon +. men icke sa nicke hade inte rört mig nått så det var possetivt för då e det lite lättare att fortsätta där man sluta utan att känna att man får börja om :)

idag har jag då bakat pizzabullar till min man så när han kom hem på lunchen så fanns det varma pizzabullar, muma :) och kevin vet jag inte vad han styrt med idag han brukar alltid bara va vaken 1½ timma på morgonen sen sover han. idag var han vaken 3 vilket sluta med hysteriskt skrik så klart, för då e man ju så trött så trött att det e jätte jobbigt att somna :P

neaa tänkte att nu ska jag gå o göra mig lite i ordning sen ska jag ta en promenix med vagnen, skönt o komma ut o röra på sig ju :)

puss till alla er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0