Kevin & Kira

igrå träffade jag sanna o lollo och det var kul, det var alldelese för länge sen. men det e inte lätt att passa in när dom jobbar o man själv har massa att styra med (känns det som iaf) plus då att man inte har nån bil som man kan köra och jag kan inte gå när det e över 30 grader ute då kommer jag komma fram som en dränkt kissemiss :P

neaa såå igår körde jonas mig på lunchen, det som var så roligt var att kira har ju alltid varit intreserad av kevin men han har ju aldrig brytt sig om henne. men igår vettni gud vad roligt hon var :D han flina o flina typ hela tiden :) och när vi skulle gå ut o röka så satt kira i sin barnstol o kevin i bilbarnstolen så dom kunde titta på varandra :P o kevin prata massa med kira så gulligt o kira ville ge rån till kevin :)

gullungar säger jag bara :) det e faktiskt roligt när man märker att han börjar bry sig om världen och att han fattar att han e en egen individ :)

idag ska jag o jonas gå på stan o köpa kläder till dopet, får väll se om vi hittar nåt. skulle inte va fel att hitta nån fin klänning lr nåt sånt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

naaae va mysigt :)

2009-07-18 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0