nya outfits

idag har vi varit hos jonas mormor o hälsat på :) det var väl kul :P haha aa jätte kul :P NEJ!!

jag har ju gett Kevin ersättning 2 dar i rad nu på dagarna och det har ju funkat, ammat lite ibland bara men så idag när vi var hos jonas mormor hade vi inte tatt med nån mat och kevin vart hungrig så klart. så då tog jag fram tutten men tror ni det gick lr? Nej så kevin vart vanssinig och bara gallskrek, så klart hade jag med gjort om jag inte fick mat när jag ville :P nea kanske inte direkt men aa ni fattar :)

så jag får nog ge upp ammningen nu helt på dagarna, jag hoppas jag kan forsätta på nätterna som jag gjort iaf, så skönt att slippa gå upp och värma flaska. orkar inte det :P

igår var vi på stan och pontus följde med som sällskap :) vi handla kläder till jonas kevin och mig till dopet. självklart gick jonas kläder på mest 800 spänn :O kevin fick en blå skjorta och ett par mörka jeans och jag fick en ljusrosa klänning från vero :) så får man se om man ser fin ut i det då :P

veckan började bra med inga onyttigheter men ju längre fram i veckan vi kom ju mer spåra det ur. kan inte fatta att de ska va så svårt att få bort sötsuget. jag e ju så nära mitt delmål nu bara ett kilo kvar. jag ska fan klara det så den här vecka som kommer då ska jag fan hård köra :P

nu snart när jag ändå håller på att lägga ner amningen kan jag ju snart köra sjukhusdieten en vecka, vet att det inte är nån bra lr långvarig metod men kan kanske få bort sötsuget iaf. det e ju en detox kur som man säger så kan ju inte skada att testa den en gång, dessutom är det bara en vecka. en vecka borde jag kunna offra av mitt lilla liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0