pladder

jaha igår skulle jag egentligen träffat sanna men det var visst inte så, vi åt vid typ kvart över 5 sen var vi tvungna att åka o handla hade ingen frukost lr nåt hemma. så då blev det liksom lite sent att åka sen. det e lite störigt med nu när vår bil e paj för då har vi bara jonas saab som jag inte får köra, så då får han skjutsa mig om jag ska nån stans. blääää.

igår var jag ute o gick iaf duktig som jag e :P lr var det i måndags jag var ute o gick haha jag kommer inte ihåg, det var nog i måndags :P hahah hur som helst det var varmt fast det inte såg så varmt ut och idag ser det jätte varmt ut så jag vet inte om jag vågar mig ut men jag vill verkligen gå en långpromenad känner jag. :)

sen vill jag ju träna med men när ska man hinna det, jag hatar att jag jämt ska känna mig så stressad, fast jag kanske bara har en sak att göra så känner jag mig super stressad :P neaa men idag fick pengar från försäkringsbolaget så då ska vi åka o storhandla så idag hinner jag väll inte träna heller :/

sen tänkte jag att då kan jag ju åka i morn men så kom jag på att i morn ska vi ju träffa prästen som ska gå igenom akten för dopet så då lär jag väll inte hinna heller. jaha aa vi får väll se när det blir tid för träning men då skulle det va skönt o komma ut o gå iaf :)

på tal om dopet, vi ska ju ha dopet med några andra för nu för tiden måste man ha det. och gissa vilka då haha jenny o jim :P så det var ju lite skönt iaf att man vet vilka det e som man ska ha tillsammans med :P

neaa nu ska jag sluta pladdra o gå o leka med min underbara son <3 sen ska jag laga pannkakor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0