plask

igår så bada jag o plutten i badkaret, det e så himla mysigt att ha badkar så man kan bada tillsammans. och man ser verkligen hur kevin njuter, drar jätte långa suckar och bara flyter omkring :D det roliga var att i går då så råka han plaska till av misstag och då var det som en hel värld upptäcktes.
gud kunde jag göra det där så då vart det fullt plaks, sprattlade o slog med händer o fötter, så det får bli till att inte ha lika mycket vatten i längre. hahah hela badrumsgolvet vart ju blött :P

sen idag har han faktiskt vändt på sig från mage till rygg flera gånger och tycker det e skit roligt :P haha vissa e ju lättroade :P
tiden springer iväg och det händer så mycket :) min lilla sötplutt <3

jahaa sen i går var det faktiskt premiär för mig jag vet jätte dåligt men jonas o jag var o badade :P första doppet men gud vad skönt det var, jätte varmt i vattnet hur skönt som helst. jag vill bada meeeerrrr :P

idag blir det prästen sen handla lite och så mat, haha jag e redan hungrig. får väl se om jag klara mig tills i kväll :P

vill försöka träffa min flickor med var jätte länge sen :/ sen så tänkte jag höra med kicki om hon inte ville träffas snart med, så fick jag sms av maya som undra om vi inte skulle ses nån dag :P så jag vill försöka hinna med det skulle va roligt o göra nåt :P

fast snart e det dop med så det blir ju lite att stå i men det ska nog kunna fixas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0