sol

idag när jag vaknade och tittade ut vart jag nästan glad, det var molnigt :D wihoo äntligen kanske man kan va ute lite, meeen en timma senare var det fullt solsken. hmm börjar bli lite trött på solen den gör mig deprimerad, jag kan inte va ute för Kevin blir glödhet fast vi ligger i skuggan och gå med han i vagnen kommer inte på talan där i blir han ennu varamare.
så jag passade på nu och ge mig ut en stund när solen äntligen gått ner. jag vill med kunna va ute o sola o bada men antar att det får bli nästa sommar i stället :P

igår var vi nere på bvc och Kevin har gått upp helt helt halv kilo på 2 veckor :D så nu väger han 6310 och är 62,5 cm lång. min lilla kille e inte så liten längre :)
sen så fick han ju sitt vacin med och dom kan ju bli lite gnälliga o ledsan. för det först vart Kevin som verkligen e en liten mes jätte ledsen  när han fick sprutan han låg o snyfta i evigheter efter jag tröstat han lilla plutten :)
sen var han ganska lung och somna vid kvart över 12 sen börja det han sov 45 min skrek i 1 timma och så varva han det hela eftermiddagen. KUL jag var ganska dum i huvudet efter det kan jag lova. :P

sen vart det väl lite bättre framåt kvällen men sen börja det igen vid halv 7 tiden så då tar jag en temp o då har lilla plutten 38,5 graders feber stackarn och jag d¨ska försöka ge han en sup o varmt som det redan är och så gallskriker han så blir man skit stressad. och jag försöker få upp den där jävla panodilen och när jag äntligen fått upp den så ska jag försöka trycka in den och kevin trycker ut den och jag blir ennu mer stressad o så börjar den där jävla panodilen smälta hahaha aa ni se kanske mitt problem.

så tillslut ringer jag till jonas mamma så åker vi dit så får hon hjälpa mig hahaha. såå han får tillslut sin panodil och slipper febern resten av natten, så skönt för han han sov hela natten med som vanligt lr han sov faktiskt till halv 8 till och med innan han vakna första gången men det var väl för att han var så slut :)

och idag har han vart som vanligt skööönt säger jag bara ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, vilket stressigt liv vi lever :p oj vad han har gått upp ju, men skrev du inte fel på längden? :)

kollade kira nu, och gud vad lika dom låg, hon vägde 6,4 när hon var tre månader men hon var 61,5 lång :) hur måår ni? jobbiga värme ja,men gud så underbart..skönt att vädret är som det är idag ändå,när man ska jobba...annars blir det lätt klibbigt och varmt.. vi ses på lördag :) puss och kram

2009-07-02 @ 06:47:12
Postat av: Thess

joo ibland e det för jävla stressigt haha :P joo han e allt en riktig liten tjockis aa då ligger dom ju nästan exakt ju :) neaa han var 62,5 cm så då e han lite längre en va kira var :) joo jag vill med kunna njuta av vädret haha det får bli på helgerna i så fll när jonas e hemma :P aa vi ses på lördag gums, då ska vi mysa med god mat o dricka ;) puss puss

2009-07-02 @ 10:03:22
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: Thess

oj haha nu ser jag vart du menar att jag skrivit fel på längden hahahah trög jag e haha aa han e 62,5 cm inte 52,5 cm hahah jag skyller på att jag precis gått upp :P

2009-07-02 @ 10:11:55
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0