tjohoo

nu var det länge sen igen, lika bra att inse jag hinner helt enkelt inte skriva så ofta som jag vill :P

i helgen var mina tjejer hos mig eftersom jag fyllde år i söndags, det var jätte trevligt :) tack älsklingar :D

igår tog jag en riktigt syndardag men det får man göra i bland, jag har ju faktiskt ändå gått ner 3,5kg så :P så först åt vi mcdonalds med mamma sen gjorde mamma iordning en fläderdrink och en sen en cider sen vart det bio med biochip och sen en drink på briggen och slutligen en fläderdrink till hemma hos henne innan taxin bar av till jurastigen :D mycket välbehövligt faktiskt :)

imorn kommer emma o hennes kille mats hit med från vara det ska bli riktigt kul, då får jag hälsa på magen med :) sen ska vi parta på fredag på vis den enda dagen jag kan gå ut men ändå, då får kevin va med farmor :) nea så det ska bli riktigt roligt faktiskt :)

nea nu ska jag hänga tvätt sen ska jag slänga in en maskin till :) tjolahopp :)

Kommentarer
Postat av: Ida

dom är super söta! små knubbisar i blöjor liksom :)!



jag vart glad när du hade komenterat min blogg för då tänkte jag "yes!! de betyder att hon också vatt inne och bloggat!" hehe men ack så fel jag hade :p



hur är det med dig? jobbar du mkt? mår lillplutten bra? är han en liten tjockis med massa veck på låren nu ? :) haha hundra frågor :) hoppas allt är bra, puss och klem!

2009-07-13 @ 00:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0