4:e dagen

neaa nu har det vart på tok för länge sen jag uppdaterade igen, fy på mig ;)

det har faktiskt hänt en del här iaf :) jonas har fått sommarvik på fängelset som produktionsledare :) jag e så stolr över min älskling :P dom tror att han kommer få förlängt sen efter sommaren så det e riktigt nice :D äntligen lite pengar och jag lovar att jag ska handla kläder nästa månad när lönen kommer, det e jag värd.
måste ha lite klänningar lr nåt jag har inget bara ett par ruttna mammajeans och det e lite varmt att gå i :P
visst jag har leggings men hahah inga linnen som går ner över rumpan hahah :P

hur som det var det iaf, sen har jag iaf bestämt mig för att nu jävlar ska jag sluta äta godis och all skit, jag ska försöka hålla upp i en hel månad och sen har jag räknat med att jag snart kommer sluta amma så då ska jag testa sjukhusdieten som jag hittat på internet. den verkar riktigt bra :P aja det jag skulle säga e iaf att jag e inne på min 4:e dag, därav rubriken :P

såå ingen coola som nog e svårast att släppa ingen godis och ingen utemat, jag vill bli av med mina sista gravkilon + lite till ;)

idag ska jag ha en heldag med mammsen med det ska bli mysigt hon åker ju till franska riveran på lördag, jävla lyckost :P så då ville hon spendera lite tid med mig innan :) <3

slänger upp lite bilder på kevin med :)









  första midsommarkransen <3

  haha skit unge :)

  Kevin vill va lika cool som sin kompis Kira och också åka traktor :P

  okejj bara en bild till jag lovar :P



det finns inga ord på hur mycket jag älskar dig min lilla plutt <3 090323 <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra Thess 4 dar! folk tänker säker, ähh fyra dagar! vadå! men jag förstår dej verkligen, är man helt beroende och äter sånt varje dag är de jävligt svårt!!! jag ska också försöka sluta, men jag har 1 kilo godis här hemma jag måste äta upp först :P PUSS ! hoppas allt är bra.

2009-06-25 @ 14:09:53
Postat av: Sandra

Ja skoja bara det e inte vis helgen ja ska iväg :P de var visst nästa helg :D Så det är klart att ja kommer på vis :)

2009-06-26 @ 21:13:58
URL: http://sweetautumn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Joo jag vet ju att du fyller år då, Madde fyller år dagen efter dig så vi ska fira henne :) Men du får gärna hänga med annars om du vill? Hon tyckte att ja skulle ta med mig nån rolig :)

2009-06-27 @ 11:21:49
URL: http://sweetautumn.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh så söt han är! :D

2009-06-28 @ 16:15:13
URL: http://amandarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0