är det jag som e helt knäpp lr?

jag var precis och lämna över nycklarna till dom som ska flytta in i huset och hade då Kevin i barnvagnen. när jag var på väg tillbaka till lägenheten går jag förbi en tant här i området så jag hälsar så klart och hon hälsar tillbaka och på vägen förbi ser jag att hon tittar in lite snabbt i vagnen. när jag gått förbi så ropar hon "du förästen inte för att jag ska lägga mig i men man måste ha mössa på en sån litem"

????? vaa hallå lr, det e ju 30 grader ute i skuggan, aldrig i livet att jag skulle ta på han en mössa då när han dessutom ligger i vagnen. jag sa typ aa fast det har jag inte och hon bara aa men det e väldigt oansvarigt att inte ha det och jag har jobbat på sjukgus i 58 år så jag vet det. vem fan säger nåt sånt till en människa dom inte ens känner.

jag vart typ helt chokad och visste inte vad jag skulle säga så jag sa typ aa jag får väll fråga min bvc sköterska om det, då säger hon fråga inte dom det ska du bara göra.
vad är det med folk?? varför skulle jag göra det bara för hon säger det.

så nu undrar jag e det jag som e helt knäpp lr? borde jag ha på min 3 månaders mössa ute fast det e 30 grader i skuggan?


en annan rolig sak e att jag har ju hållt upp med godis och allt som finns den här veckan och det har gett resultat :D hela 2,5 kg :) jag har aldrig vägt så här lite sen kevin kom och mindre ska det bli :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Hallå! Vad gör du egentligen? Lever du? :p

Cool tant ju :) eller inte.. haha

2009-06-29 @ 19:53:15
Postat av: amanda

hmm jobbigt läge ju!! Hatt är ioförsej viktigt nu när solen är så stark men var han i skuggan så fattar jag inte va tanten skulle komentera om! :P



2009-07-01 @ 13:14:44
URL: http://amandarp.blogg.se/
Postat av: Ida

japp, elr godís och snabbmat liksom (:

idag har vi tillexempel köpt glass, så är inte stenhårda men inget onödigt glaffs :p

2009-07-01 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0