borta bra men hemma bäst

det e alltid trevligt att åka bort men det e så skönt att komma hem :)

vi hade det kul i trollhättan synd bara att det fina vädret kom när vi skulle åka hem men vi hann iaf ta en tur o kolla på slussarna o äta lite glass. jätte mysigt och vi kommer nog åka bort igen så skönt, att bara få komma bort lite.

den här veckan har jag fullt upp känns det som, usch hatar den känslan. jonas mamma kommer snart dom ska tapetsera i kevins rum, sen ska jag träna och sen babymassage och sen hämta soffan hos mamma. haha aa ni ser fullt upp men sen ska jag nog iaf ringa till mina tjejer och se vad dom har för sig :)

i morn ska jag på begravning i örebro, min gamelmormor har dött och det e jätte synd men jag ångrar att jag ska följa med, sitta i en bil med farmor o farfar ända dit, känns inte riktigt som en höjdare. egentligen följde jag bara med för att min kusin kommer dit, henne ska bli kul att träffa. får jag se om hon kommer på dopet med :)

på onsdag ska vi hjälpa mamma o flytta så då lär ju hela den dan gå åt.

sen på torsdag måste vi städa ur huset det börjar bli dags för det nu :P

och sen e det ju midsommar som kommer spenderas hemma hos jonas syster och sen vidare hem till maja, det kommer nog bli trevligt :)

neaa nu ska jag börja plocka in disken och sen tvätta lite, alltid lika roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0