chipsmissbrukare

att det kan va så svårt att sluta äta chips, jag är fast i chipsträsket :P och coola, det e inte klokt hur mycket coola jag dricke. kan verkligen inte klara mig utan det, får typ huvudvärk om jag inte dricker det på en dag :P usch att det ska va så svårt att bara sluta med alla onyttigheter och bara sluta helt enkelt.

varför är allt onyttigt så gott?

en till sak jag har börjat fundera över är att varför ska jag bo kvar här för egentligen? vad har jag som betyder så mycket här (ingen får ta illa upp, det e bara tankar). men helt allvarligt alla andra drar till norge och dom verkar ju inte ha nåt problem med det :) så varför ska jag ha nåt problem med att flytta. börjar bli trött på den här staden och det här livet. tänk vad skönt det skulle va att bara flytta och få börja om sitt liv och lära känna nya människor. :)

jonas sa att han precis ett jobb i göteborg som han fråga om han skulle söka, ja varför inte. jag känner helt ärligt att jag kan flytta på mig. men inte vart som helst :P det ska vara bort åt det hållet :P typ göteborg helst, annars trollhättan, lidköping lr nåt sånt. falköping kanske till och med :)

neaa det e mest tankar men skulle man få ett jobb där så kommer jag nog inte tveka iaf :)

Kommentarer
Postat av: sanna

jahaja, jag får nog ta och flytta då också.. verkar inte få någon kompis alls kvar här :/

2009-06-17 @ 14:29:40
Postat av: Thess

jaa men du tänker ju kanske flytta till norge med ;) så därför jag kände att jag ville flytta annars hade ju jag vart kvar här själv :P men jag vet ju hur det blir jag kommer aldrig komma härifrån :P

2009-06-18 @ 10:11:49
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: sanna

jaha, men det var ju ett missförstånd, ricke är inne på att börja jobba där, så om alla flyttar så får väl vi också flytta :) det blir som det blir..jävla skit sverige!

2009-06-18 @ 17:28:01
Postat av: Anonym

jaa joo jag kom på det :P men jag visste inte hur jag skulle formulera mig ;) joo skit sverige kan man lungt säga

2009-06-18 @ 19:42:57
Postat av: Louise

Följ med mig mina vänner! Jag vill ha er nääääära :)

2009-06-19 @ 01:08:21
Postat av: Sandra

Jag känner exakt likadant jag vill verkligen flytta härifrån, men förmodligen är man så jävla feg så de kommer inte hända :( Vi måste träffas nån dag tycker jag =) Puss

2009-06-19 @ 09:52:49
URL: http://sweetautumn.blogg.se/
Postat av: Andrine

Kan säga så här.. jag har missbrukat Cola i 12 år.... tog mig i kragen förra veckan och bara la av... har haft huvudvärk i 1 vecka nu.. men jag står emot... Måste göra de både för mig egen skull och penga biten.... slängde ut kanske 1500 spänn på bara cola i månaden om inte mer.... typ 3 color varannan dag.... :S

2009-06-22 @ 21:09:42
URL: http://andrineljungsberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej. Jag svarar här ist för i min blogg.. jo jag vet att det var på tiden att skriva och läggaut bilderna, men de har tagit en vecka att återhämta mig från resan ;) Joo som du förstår så är det Danne som har tagit bort alla bilder där det var någon annan med på. så de känns skit kul att bara ha bilder på mig och Madde efter hel vecka.

2009-06-23 @ 14:15:25
URL: http://sweetautumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0