Hemma!

Vet ni vad som hände i förrgår kväll, jo min älskade katt kom hem :D jag gick ut och så hörde jag ett mjau under bordet och så kom han springandes :D tänk att han hitta hem efter 1½ vecka, men redigt smal var han sysn att han inte ätit mycket. så nu får han allt stanna inne ett par dagar.



i morn ska jag jobba sista kvällen på ett tag sen på lördag blir det att åka till trollhättan :) idag kommer Emelie hem med :DD wiii, hoppas man hinner träffa henne nåt i kväll kanske, vet ju inte hur många dagar hon stannar heller.


Kommentarer
Postat av: ida

va skönt att han hittade hem :)! släpp inte ut han nu :D hehhe

2009-06-11 @ 20:34:05
Postat av: mariella

Gud vad underbart!!!

Nu är det mat, sömn och kärlek som han behöver.

Nog bra om han får vara inne ett tag...



Kramar

2009-06-11 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0