sammanfattning

i fredags var vi hemma hos lollo o käkade tacos o drack vin, var jätte mysigt :) och jätte GOTT ;)

i lördags spenderade vi dagen i lägenheten jag målade kevins rum och jonas o danne la golv i hallen, som blev sketa snyggt. kevin var ute hos jonas syster så vi kunde få måla o hålla på i fred. känns som det aldrig tar slut.

idag har vi vart i lägenheten igen, så det var pappas tur att hjälpa med Kevin :P jag fick måla en gång till i kevins rum och såg sen att jag kommer få måla en 3:e gång. SUCK. måste måla en 3:e gång i vardagsrummet med, så tråkigt att måla e så trött på det nu :P

golvet i vardagsrummet blev sjukt snyggt, möjligen lite för mörkt för färgen vi måla med men golvet vart skit fint iaf :P
så det som åtrestår i lägenheten att göra innan vi kan flytta in är följande: måla kevins rum en gång till, sätta upp hans tapet på fondväggen, måla vardagsrummet en gång till, sätta lister i hallen och vardagsrummet, lägga tillbaka golvet i köket som dom fick ta upp. sen är det äntligen dags att flytta in :D

i morn åker jag ju till göteborg med och blir borta i 3 dar, ska till sjukhuset och kanske äntligen få lite svar. ska passa på att shoppa lite kläder med inte allt för mycket, för har ju tänkt gå ner lite mer i vikt. den här veckan lär jag ju inte gått ner nåt så mycket ute mat vi käkat. inte bra, så idag ska jag laga mat faktiskt :P ska bli så skönt att få komma iväg lite faktiskt :) sen nästa helg är det premiär för mig, för jag ska faktiskt gå ut med sandra och festa :) det ska bli riktigt skoj, hoppa det e mycket folk ute, väljer kanske inte bästa helgen. helgen innan löning men men, det skiter jag i. :P

sen ska jag avsluta med att jag tror jag ska sluta amma lr börja ge bröstmjölj i flaska. för jag när jag ger han från bröstet då äter han inte så mycket så han blir hungrig så snabbt det går knappt en timma imellan och det e ganska jobbigt. när han äter ur flaskan kan det gå 3 timmar imellan, lite skillnad. nu var det 2½ timma sen han åt så ska ge han ur flaskan sen igen när han vaknar :) vill ju inte sluta med bröstmjölk om man säger så för det e ju så bra för dom, speciellt om han har cf med. så ska testa ett tag o se hur det här funkar o pumpa ut mat till han istället. :) så kan jag ju amma på natten för det e ju ganska skönt o slippa gå upp :P
så önska mig lycka till :)

pöss

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi Jaa på lördag ska vi gå ut o shakea =D

2009-05-19 @ 07:54:15
URL: http://sweetautumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0